Helgens bravader å trötthetens smygande...

I helgen så har vi varit upp till stugan i Torsby, helt ok helg och en massa roligt så underbart att bara få slappa å må allmänt gött, som vi värmlänningar säger *L* En massa korv blev det så nu skall jag inte äta det på en månad minst. Synd att detta sommarväder inte är helt pålitligt var en hel del regn men vi överlevde det med. Blir väll en tur till upp till torpet nu under sommaren. Och vi kommer gärna på mat nästa gång Stig å birgitta.
image22
image23
Åkte hem rätt tidigt på morgonen idag efter disk, stök och kaffekokande, skönt att få gå in i duschen så det inte finns vatten eller el uppe i torpet ( elagregat har de men för ett herrans väsen) Barnen var i mest behov av ett bad. passade på att klippa barnen efter bardet så nu är de rena och fina. Snart dax för ett litet återbesök till frissan för en annan med funderar på att bli brunett igen, vet inte hur jag ska ha det virrpanna??? Håller på att tvätta täcken och kläder tar sin lilla tid men blilr underbart att få lägga sig i nytvättade sängkläder och täcken. Skall snar bort till H och kolla in hennes homestyling i sovrummet, hon har fixat sig en scrapp hörna så nu kommer det bli en massa papper hit å dit hehe kul för dig gumman. Synd att nu inte fick flytta hit till mig och Michael hade varit så kul. Men fler kommer...

I morgon är det vardag igen och jobbet kallar, inte många dagar kvar att jobba nu, känns både bra och dåligt, vill ha lönen men å andra sidan som timvikarie kan jag bestämma mina rbetstider lite själv och det är kanon. Funderar på att ta mig en KY-utbildning och läsa upp min kompitens som US, högre lön är då inget fel, kommer ändå inte att bli arbetslös framöver.

Ja som man säger kvällen är ung, och livet är kort så¨ska nu dra vidare..... Kram

Kommentarer
Postat av: terez

Hej!!
hoppas allt e bra med er och att sommaren vart ok trotts vädret :) ja jag säger det vi alltid säger, får väl ta en kaffe nån dag ;P
kram på dig

2007-08-13 @ 10:32:21
Postat av: titti

hej du!
Så du tänker gå samma utbildning som mig eller?
Jag rekommenderar det verkligen. det är skönt att plugga hemifrån. Jag finns ju här så jag kan hjälpa dig om du kör fast!
Vi ses på jobbet!
Kram

2007-08-13 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0