Kurvor ska vara krokiga???

Heeeej alla ni bloggläsande hundar, hehe *L*

Har idag jobbat och slitit nu på förmiddan och sen så var vi in till mariebergsskogen med H, L-G, M och J. Skönt för barnen att få strosa runt mellan djuren och få slänga runt bland gungor och sandlådor, så vi vuxna får liten vuxentid. Nu har vi börjat att planera in en bilresa genom europa med stopp i Italien till nästa sommar, så nu skall jobbas och knegas så spargrisen exploderar, ska bli så kul att få göra en nöjes tripp med H, L-G och deras barn. Vi skall ta tid på oss ner och se en massa på vägen, och H skall få komma utanför skoghall *L*
http://www.hotels.se/hotell-italien/hotell-rimini-riccione/
image33
image34
image35
image36
Fantasin lämnar jag med er här =P

Nu är det kvällen och vi har lagt våra underbara barn så de knoppar, dagis halv sju till morgonen, tidigt men man får tid med dem på em när man kommer hem.

Igår fick jag lite jobbtider för sep, hade räknat med att få vara hemma på mitt komvalisent och vilat upp mig men är redan uppe i 15 turer. ja strunt samma ledig blir man som pensionär, pengar skall man ha så man kan leva å ha kul. Har man bara pengar kan man göra mycket på lediga tiden med familj och vänner... Nog om ditt och datt

Vem har stulit vår kompis bil är det DU lämna tillbax den NU!
Bild på den kommer här vet ni något eller har sett den lämna ett meddelande...
Bild på den kommer här med reg nr...TTR 625
image31
Nu tv och mys med min underbara man.
image32

Have a nice dag!

Kommentarer
Postat av: Janni

Hej! hittade till din blogg via min kära vän Linda.

Vad fina ni var på bröllopet :)

2008-06-17 @ 21:44:16
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0