Medans kritan ritar... så styr handen sin vals!

Vem har påstått att allt ska va lätt? Men vem har bestämt att det ska bli somdet blir??? Nog funderat får ändå inga svar.


Har idag jobbat förmiddag skönt var det att komma hem i tid och hinna med annat. I morgon så skall nog jag och Dewin ta oss en tur med vagnen, ev in till stan är så sugen på en mitt i city runda vill in på panduro... Återstår att se hur sömnen har varit i natt, har varit lite dåligt av den varan nu på länge.

Vad händer i mitt liv just nu??? Det står stilla riktigt riktigt frustrerande vill ha ett jobb å en nybyggd villa sen har jag allt jag nånsin önskat, två friska underbara barn som jag älskar över allt, en underbar man som älskar mig (hoppas jag) gift mig har jag gjort och bor i parhus, så det är bara ett byte av bostad som fatas, men det duger mer än väl. Renoveringsmånaderna närmar sig med krypande steg. Ska bli så kul å se hur vår nedervåning kommer att se ut i helt andra färger.

Har beslutat att barnens rum skall gå i prins och prinsess stil alltihop, så måste lära mig att hantera en symaskin tänkte fåtill egna kuddar, kommer nog se ut som ja vem vet vad haha =P

Min dotter åkte cyckel med min mormor hem idag så jag har bara ett barn i morgon ska bli skönt att sova lite själv när han sover middag, i need my beauty sleep!!!

I kväll så är jag hos H vi ska scrappa lite ikväll, ska göra kort till min svärfar som fyller 60 nästa månad, nån med bra förslag kan höra av sig så jag vet vd vi ska hitta på till honom, funderar på middag och lite aktiviteter, ev bowling eller nått. Det som händer det sker nu till verkligheten ha det gött kramar i massor.
image24
Ja T vi måste ta kaffe nån dag hehe vilet år det blir återstår att se vill inte störa dig när du e nykär å allt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0