Ahhhhhhh en dag till har gått

Snart är det julafton känner ni hur stressen bara ökar och ökar man ska hinna med allt och va så duktig och samtidigt orka med allt inklusive sig själv och alla hua vill bara att det ska bli nytt år NU!

Det var det  igår var jag på bergvik med mormor gissa om det var utplockat i hyllorna, baar en massa skräp kvar så köpte inget. Ska till stan i morgon och kolla om det inte är lika utplockat där.

Har nyss käkat mat så nu är mina juveler i badet sen ska de i säng upp te morgonen igen har ingen lust men biter ihop och går iväg. Vill in i duschen jag me så jag kan ta natten e trött.

Så är det så blir det först kliar det sen svider det....
image199

Kommentarer
Postat av: L

Haha, vilken snygg bild!

Tack så mkt:) det ser verkligen mycket snyggare ut nu än det gjorde innan! Ska lägga in fler bilder så får ni se hur det ser ut nu när det är helt klart:) Så länge det finns pepparkaksdeg finns det pepparkakshus;) så det är väl inte försent!?

2007-12-18 @ 19:36:10
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: Hanna

USCH VILKEN VIDRIG BILD =) Haha!

Jag orkade inte med att göra någon knäck då jag kom hem från jobbet så det får bli i morgon i stället :)
Hoppass du får sova gott i natt!
Kram!

2007-12-18 @ 22:13:16
URL: http://misshannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0