En sak jag glömt skriva om

i fredags var jag och min man barnvakter och mitt uppe i allt så kom syrran med världens största pepparkaksdeg så vi satte igång att göra pepparkakor med barn kul var det och alla var nöjda. Sen kom Hannah och hämtade sin sessa. Vi fortsatte baka... Jag tog en halvbränd pepparkaka och börja knapra i mig så sa jag att det luktar bränt??? Syrran svara med att det måste vara för att du äter en för bränd pepperkaka, satte mig tillbax vid bordet och började kavla ut nya. Då kom min man på vad det var som luktade!!!!

Han hade grillat upp min grytvante på ett väreljus haha så kan det gå. Finns  nya i affären så nu vet han vad han ska köpa i julklapp till mig =) Svarta vill jag ha eller mörkgrå. Ja nått måste ju hända.

Ska iväg och jobba sen kl 13 så jag ska börja göra mig i orning nu have a nice dag!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej gumman vad fin bloggen är! Tack för att du är så snäll och go och framför allt omtänksam. Förlåt att vi inte hinner med att umgås, det är ju lite mycket nu. Men det blir snart bättre, bara husköp är klara och vi jobbar mindre. När jag är mammaledig kan vi umgås hur ofta som helst! (Om du är ledig så klart!) Älskar dig gumman! kram

2007-12-02 @ 19:57:14
URL: http://www.hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0