Ett måste

Har kollat runt lite på nästet på elgiganten, siba, onoff osv.. Vill ha en ny kamera så det ska bli en sån här framöver
image200gillar verkligen de här digital systemkamerorna vill ha nu!
Och denna kaffebryggare skulle också sitta fint nu då vi fick alla de övriga produkterna i denna serie när vi gifte oss
image203


Nyss käkat lite så ska göra mig i ordning för jobb om en stund sen så ska jag lägga mig på soffan och bara vänta på att börja, ingen ide att dra igång med nått här hemma när man ändå ska jobba tills i kväll.

Nu har jag bullat upp med en himlans massa frukt så det är bara att tugga på hehe image201
ska väll räcka under jul eller vad tror ni.

Är tyverr inte så julig utav mig i år men stjärnorna i vardagsrummet har kommit upp på plats i alla fall
image202

Tjing tjong ta på er långkalsong

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Tror ni inte att jag glömde ta med mig frukt till jobbet nu?? Ja skålen var inte tillräckligt fylld och stor tydligen hehe trevlig kväll till er alla Kramizar

2007-12-20 @ 15:56:02
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0