Fredag morgon och jag...

Är ledig! Fast jag skulle behöva jobba stackars inger blev själv på jobbet då den sista personalen med henne är sjuk. Hade det inte tagit så ofantligt lång tid att ta sig till jobbet hade jag gladerligen jobbat, Michael jobbar ändå till tidigast kl 14 så det hade inte spelat så stor roll.

Skönt att bara få vara och sitta här med min kaffe kanna och ha barnen härjandes runt benen. Ibland behöver man lite lugn i alla fall jag.

Hoppas att ni har handlat klart alla era klappar, för jag skulle inte ge mig ut bland allt folk nu, pratade om detta på jobbet igår och alla hade typ 1 julklapp kvar så de ska ut och shoppa idag.
 image206


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0