Han har gjort det igen kan inte fatta att det är sant

Ja ibland är beviset starkt över att 60-talisterna är vildare än sina barn födda på 80 talet.

Min far har gjort det igen smitit från polisen haha de tänkte ta honom när de såg att han var ute å cycklade utan cyckelljus men detta tänkte inte min far gå med på så han la i räserväxeln på sin hoj och fräste iväg, och undan kom han IGEN!  Inte första gången detta händer.

Men det bästa var nog när mamma och pappa hade ett stort kalas och sen på kvällen skulle pappa åka taxi med några som skulle hem, men när de kom hem till den siste som skulle hem så skulle denna inte gå ur lilla farbrorn som körde taxin tänkte köra dem till polisen så i rondellen borta vid min högstadieskola slet min far upp dörren på taxin och hoppade ut, ingen som vet vad stålmannen tänker med ibland haha. Bra gick det lite öm i kroppen dagen där på men annars helt ok. Någon annan som skulle komma på tanken att kasta sig ur en bil?
 image211

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0