Kl 10

Snart dax att dra igång med mat till mina små juveler sen ska vi gå ut en sväng tänkte jag. Mormor ringde och ville att jag skulle bli med och handla de sista julklapparna till mina barn, så ser min dag ut. I kväll så skall jag föröka att få upp min sons bord på sitt rum men då får allt min man komma hem innan jag avanserar mig till detta. Har absolut idetorka vad det gäller mat fattar inte att man alltid ska käka samma jämt??? Nån mer som känner sig träffad.

Igår så gjorde jag och min man det stora rycket och städade ur klädkammaren så nu är allt på nedervåningen packat i kartoner som skall upp på vinden. Skall ta och sortera om allt som ligger på vinden någon dag. Tar det när jag är lite piggare än idag. Har jobbat hela helgen och varit sjuk så känner mig inte pigg direkt.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja han är snygg =)

2007-12-17 @ 10:21:39
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: alexandra

jag har laddat ner hela skivan
=)

2007-12-17 @ 10:23:06
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0