Dunka mig gul och blå.......

Känner mig så ungefär i mitt vänstar öra, hoppas på att det kan gå över snart, och ALDRIG komma tillbaka!!!

Fyller år i morgon men fyller inte jämt så det blir inget speciellt men kaffe och glass för den manade.

Nu har H satt griller i mitt huvud med denna bantningen igen hehe, blir tossig på mig själv, ska baar försöka äta någorlunda bra och motionera. Orkar inte köra race allan igen.

Bild på mig +13/-13kg
image10

Skulle ha fortsatt med detta när man var på topp som H sa, men min älskade man får snart ett träningskort på friskis & svettis så då ska vi åka in och träna, måste hända nått känner jag.  Jag är en männinska som har många järn i elden och alltid måste hålla på med nått annars så blir jag väldigt uttråkad. Så jag skulle aldrig palla typ att vara arbetslös länge då dör jag om jag inte får vara social som tur är har jag värdens underbara vänner.
Nu under sommaren så har jag och min man lovat A&H att komma och bo hos dem under en helg och se hur de har det ska bli riktigt riktigt kul.
Sen så skall vi åka och sova i stugan i Torsby under sommaren en helg också så de få helger jag är ledig är det fullt upp. Men det gillar jag.

Ska försöka gå in i duschen nu, men känner mig bara soft idag så skönt att få vara hemma i lugn och ro bara rota lite som man själv känner.  ska se omjag kan hitta min mp3 spelare fattar inte vilka ben den måste ha fått.

Slut !!!!!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0