It´s my birthday.........!

Fredag den 13:e idag.....


Idag är det fredag den 13:e och min födelsedag hehe får se vad det blir av denna dagen då???
Idag så kommer alla mina släktingar så får lov att ta vännerna i morgon blir så trångt.
Ska väll försöka att få in mig själv i duschen så att jag kan dra igång städningen här i palatset, måste ta mig ut och se till att ta kort så jag kan få mitt nya körkort nån gång, men är fortfarande lite sliten efter veckans sjuka dagar.
image11

Läste nu på morgonen på www.aftonbladet.se om denna lilla tjejen Madeleine, att de inte har hittat den stackars lilla flickan än. Har en liten dotter som är i samma ålder skulle nog tyverr inte överleva om nått sånt hände mig, hoppas bara att om någon ser henne hjälper henne hem till sin familj.
image12
Och ni som är ute och reser se till att vara rädda om era älskade barn.


image13
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0