Onsdagens hetta!!!

minst 30 grader och en paraplydrink.....
image18
men nej just vi bor juh i sverige. Sommaren verkar då inte komma så man får väll hitta på annat. Vill verkligen ha en resa nu så man kommer från sverige ett tag, men det får väna tills hösten/vintern. Fick reda på att mit vikariat inte blir förlängt för kommunen ska spara en massa pengar grejt för dem da.  Själv så vill jag hitta på något annat och deyt skulle vara ett 7-4 jobb så man kan leva ett normalt liv. Ska kolla på ams om det finns några jobb att söka men det har inte hänt att nån sen stenåldern fick jobb genom dem.

Annars så flyter dagarna på rätt ok tycker jag, har fortfarande inte hittat min mp3 spelare som har fått ben. Får lov att gå utan den i em när min man kommer hem, känns som om tiden går mycket snabbare om man har musik....

Nej nu till annat kraaaaaaaam

image17

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej!!!
Va kul att du åsså har skaffat blogg!
den e j jätte fin! hoppas du hafft en bra dag!
kram terez

2007-07-19 @ 17:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0