Det stora nöjet

Nu tickar dagarna på i en hejdundrande takt... julklappar, födelsedagspresenter, flytt stök, ja och allt annat som hör till runt jul.

På fredag så blir Karlstad osäker då skall här släppas loss. Vi är bjudna på Wallmas (on tour) hört att det ska vara en bra show, återstår att se.

Idag så drar fyra jobbiga dagar igång att jobba bara vill inte känner jag men bara att stå ut, första två veckorna i dec är jag rätt mycket ledig så får vila upp mig då. Har varit så mycket målande och slipande här sent på kvällarna så en vecka på en solig strand vore inte fel, nån som hänger på???

Ska hoppa in i min dusch nu så man kommer upp å kan få i sig litte kaffe..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vill med!

2007-11-20 @ 17:38:31
URL: http://www.hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0