En massa stök å bråte

Håller på att renovera mitt kök/hall och nu börjar det gå frammåt, så här bra blev köket i den nya färgen
image140

ett riktigt lyfft så här såg den hemska tapeten ut
image141
gul med en massa massa solar.
Min syster och hennes sambo kom förbi igår hon hade roligt åt mig som vanligt, varför börjar de alltid renovera när du ska flytta??? Hon menade att jag ska göra det direkt när jag har flyttat in och inte vänta, vilka krav hon ställer hehe.

Länktar så tiulls vi ska få komma in i huset lite bilder på huset kommer här...
image142
Hallen
image143
Vardagsrummet
image144
Sovrummet
image145
Badrummet
image146
Köket
image147

Detta var ett par av bilderna mer kommer sen när vi flyttat in =)

Nu ska jag ta och packa lite mer i kartonger ha d bra

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

GRATTIS till huset.
Åh vad fint det ser ut att vara. Vad avundsjuk jag blir trots att jag trivs bra i vårat. Men det var så luftigt.
Är det i närheten av där ni bor nu eller?
Kram

2007-11-12 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0