Färg, spackel, penslar, slipdamm, skurhinkar och barn åt alla håll å kanter!!!

Så är det lilla livet hemma hos oss just nu =)

I förrgår så tog jag trädgården 6 säckar löv en hoper leksaker å en massa bråte från altanen, sen har det bara rullat på med spackling slipning och nu målning.

Meningen att vår bostadsrätt ska ut på annons nästa vecka. Kommer kännas tungt att flytta men det är det verkligen värt. Har lite ångest över att tömma vinden, dör... ni vet inte vad grejsaker jag äger, hmm ja det är en senare fråga.

Skönt att det snart e kvällen nu ska inte bli sent i kväll, höll aldrig på att somna igår klockan var nån gång efter ett innan jag lyckades somna.


Lite bilder från renoveringen innan jag stänger ner för ikväll...
image148

image149

Och bild på mina nya myslampor

image150

Tjilevippen



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åh vilken snygg myslampa.Var köper man såna??
Kram

2007-11-16 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0