Fredags shopping på nätet

Häftigt det funkade så nu har jag beställt mig lite mer kläder så jag får fylla på i min garderob lite =P blev lite tunikor hehe får se hur ofta de kommer på kroppen. Det är som Hannah säger nu när det kommer gå ur mode då fasnar jag och sen finns det inget att köpa hehe, skulle behöva lite nya jeans så får ta migg en sväng på cubus tror jag.
Ocjh sen måste jag ha mig ett par nya leggings i färjerna svarta, vit, och grå + benvärmare i mörkgrå.
image162
Nu ska jag och mina vilda gå ner och laga lite käk!
Återkommer senare var så säker :O

Kommentarer
Postat av: alexandra

kul med shopping :)

2007-11-30 @ 11:41:46
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0