Jag ser ut så här för att jag har cycklat för mycket!!!

Mohahaaaaaa Michael va rolig du är, jag och min man har nu slagit ihjäl ännu en timme med att titta på

Anna Skipper
image135
i programmet image136

Och min man som har världens humor, tyckte att han var jätte rolig då han vände lite på det som den sa som medverkade i programmet.
-Jag ser ut så här bara för att jag har cycklat för mycket!!!! HAhahahahhaha jätte kul intresseklubben antecknar igen.



Hannah är trött på mig i kväll tror jag, tycker att jag har blivit konstig, man blir som man umgås, så gumman du får umgås mer med mig så jag blir som dig igen *L* Tur att man har vänner med humor!

Här har vi en som har vilat för länge i alla fallimage137 Detta får avsluta en bra kväll.

Å Karlsson jag ser fram emot vårt fik i morgon image138

Kommentarer
Postat av: titti

så när ska vi ta våååårrrt fik då? om yttligare ett år?

2007-11-01 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0