Natta nu

Redan kvällen och snart sängen!

Idag har vi varit med på budgivning av ett hus som vi vill ha men vi får se hur det går, lägger ett nytt bud till morgonen... Uppdaterar om detta när jag vet mer.

hehe Tezzie är en retsticka, älskar när folk tror saker om en som inte stämmer överhuvudtaget, så nu när folk tror en massa så är det bara att spela med och bre på lite så de blir nöjda.
Gör detta enbart för att jävlas!
Så skönt att mina närmsta vet allt om mig så de behöver inte prata en massa som de inte vet nått om!

Nej nu tror jag att jag tar natten


Kommentarer
Postat av: Linda

tjaoo!!! i morron och onsd är det jobb för mig men tors är det dags för kaffe ska till läkaren kl 16.00 men de är ju bara å ta innan lr efter som du har lust med ha de gött ringer dej på tors när ja vaknar

2007-11-05 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0