Nya inköp

Fredag, känns skönt att det äntligen blev helg nån gång *L* Idag så ska jag städa lite här hemma och ta den sista tvätten, kanske ska smita iväg en sväng i eftermiddag och kolla på nått nytt klädesplagg har fått 250:- från H&M det tackar jag hjärtligt för. Det ska ha trillat in nya kläder så kolla kan man ju alltid göra. Har nu på morgonen beställt mig en parkas, hoppas på att den ska va lika snygg när den kommer hem.
image161
Skulle behöva ett par nya svarta byxor me men finns inte ett enda vettigt par, var runt på stan och kollade till förra helgen när jag skulle ut. Men får ha lite tålamod så köper jag när det kommer in.

Hoppas att du har tid för en kaffe sen Hannah, vi höres av sen i vilket fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0