Torsdag hos familjen Nystedt

Torsdag idag och veckabara flyger förbi känns det som vet inte hur man ska hinna med alla 24 moment på minsta möjliga tid, nån med bra svar på detta???

Igår tog jag min sons rum och tömde på diverse leksaker som han växt ifrån, kastade trasiga och la dem i plastbackar. Skulle behöva ha två nya bokhyllor till mina små jveler men meningslöst slit i onödan köper dem när vi flyttat in i huset. Så nu ska jag ta tag i dotterns rum idag hon äger mer än självaste BR-leksaker
image151och som ni förstår så då är det mycket. Fattar inte vart allt kommer ifrån??? Gav bort en hel säck med gosedjur till dagis för ett tag sen men nu är det lika mycket igen... ja vad göra baar att rensa igen. Mamma kommer och hjälper mig att fortsätta att röja här hemma sen när hon slutat jobbet, tackar jag hjärtligt för.

Idag så ska jag och min man försöka att hinna måla klart det sista i hallen så vi kan smälla upp listerna under helgen.


Har nyss lite skäll påg av att min telefon är knäpp men orkar inte bråka mer med knäppa telefonbolag funderar på om telia har slappardagar...image152 så går det när personalen har fri tillgång till tv och telefoner haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0