Bara att inse...

Ja man är för gammal för allt roligt man hade eller vad har hänt???

Var ute i helgen hade riktigt kul, men samma tokigheter äger inte rum längre. Vet inte om ålderns torrfaktor trätt in haha.... Alla har sitt nu, ursäkta ingen som har tid att ha kul alltså???
Har en ny period utav att det skall hända så mycket på minsta möjliga tid, men några som lyckas med detta fenomen är min underbara barn
image135

Gud så mycket bus de hittar på oänligeheten är långt bort där haha.

Nu skall jag å mina älsklingar göra oss i ordning och åka in till älsklingen som jobbar, vi ska och titta på färg till kök/hall. Vill bara att det skall bli klart så vi kan sälja i lugn och ro sen.



Felecita....  Hela livet framför mig tar bara för mig av allt jag vill ha, tror på solen jag ser nu och önskar mig mer nu och FELECITA, det är korta små stunder som man tror på under och FELECITA, FELECITA FELECITA...


En kul grej som jag mins som igår:

Jag och Tobbe ägde en vit liten räcer som pappa hade fixat åt oss, (FJX 730 om jag inte minns fel)och Tobbe gillade denna och grusvägar... Hua säger jag bara. Det var jag Tobbe Patrik och Böna som var ute och åkte så plötsligt fick Tobbe den ultrabrillianta iden att vid k-d universitet har de en rolig bred och fin rally grusväg... Jag spännde på mig bältet och började leta pedaler på golvet, gruset sprutade och spänningen i bilen steg haha låter värre än vad det är. Och som jag e da så säger jag bara som vanligt ta det lite lungt!!!
-Tobbe: Ingen fara!!!! Och efter yttligare några minuter så skriker jag att ta och lugna ner dig för snart tar vägen eller så svänger den. Och vad hände da vägen svängde och den tog SLUT!

Där stod vi på lut uppe på en sten som var typ en meter hög och lutande mot en telefonstolpe. Min första kommentar var bara: Nu blir inte pappa glad! Nej tänk inte på de andra bara jag som hade bälte haha ja det vara att försöka att få upp dörren och hoppa ner ur bilen. Ja kul var det kan skratta åt det nu så mycket tokigt hände på den tiden.

Eller när jag och Tobbe, Syrran och Böna var uppe i Sunne i hans föräldrars stuga och vi skulle sova, då började Böna dra igång med sitt snack om spöken så det slutade med att ingen av Syrran och Böna vågade sova på övervåningen, Böna tjatade om att det hae luktat kaffe mitt i natten och att det knakade och brakade. Syrran sov i två ihopskjuvna fotöljer och böna på några badenbaden underlägg vid hennes fötter utanför vår dörr. Fin syn när man vaknade på morgonen och kom upp. *L*


Eller ett starkt minne som Hannah är väldigt kär i inte:

Kustenresan!!!! Jag, Tobbe, Hannah, Robin och syrran fick för oss att vi skulle tillbringa en helg på kusten i tält.
Fattar inte än idag att jag fick med mig min syster ut i tält ingen dusch eller nått på mils avstånd.
Mycket trassel var det på denna svenson svensson resan punktering på väg dit, en Tobbe vansinnnig fektandes och slungandes med en domkraft. Till slut kom vi att in i bilen efter alla om och men... Väl nere började semestern när syrran fattade att vi inte hade tillgång till dusch men vad göra bara gilla läget. Men Lottis var snäll som lånade ut duschen och toan där de bodde så den biten löste sig. Och till det roliga fenomenet på Smögenbryggan. Tobias gick och babblade och sa att jag skulle kolla lite här och lite där och jag svansade efter och kollade, men så kom vi fram till en väskaffär där jag hittade en väska. Men nu vägrade han kolla på nått jag ville se arg som fan så rök vi ihop nu var semestern slut som vanligt. Slutade med att alla gick ocg jag drog. Försökte att lifta hem men som tur var plockade ingen upp mig kunde hamnat vart som helst. Tobbe och de kom efter att han hade lugnat ner sig. Semester med highlife yes baby haha. När vi väl skulle åka hem så small däck nr 2!!!! Jippi kay je nott, tobbe fick lifta med en gubbe till en gummi verkstad ochfå ett nytt däck, där satt jag och Hannah klassblöta i regnet på en madrass som var lika blöt den. Men efter dryga timmen kom han tebax och allt löste sig vi rullade hem utan fler problem.


ller när vi hade halloween fest hemma hos Böna, alla var där men inget gick sönder och alla var lugna. Sånna fester växer inte på träd minsann.

Hahahahaha en annan fest bland alla tusen vi hade: Fest hos Böna på regnbågen!!!

Alla partajade och hade det bara allmänt skitroligt, timmarna kröp iväg och jag började bli fyllehungrig, syrran skulle pissa och jag smet in hade snott Bönas halvmeter rökt korv satta mig på badkarskanten och tuggade på den och stre samtidigt, syrran satt där å pissade och KABRAK så rasade badkaret ihop haaaaaahahahahahaaaaa jag skrattade så jag skrek. Snart rusade resten av jordensbefolkning in i badrummet där låg jag dritta full, med en halväten halvmeters rökt korv bland badkar, tomma toarullar och en trasig skurhink i 30000058 bitar Mohahahha asgaravar bara jag tänker tillbaka på allt. Hur fan skulle det ha sett ut egentligen???


Ja ni skulle bara vet aallt tossigt som jag varit med om. Men kul att man kan skratta åt det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0