Bara 87 dagar kvar till jul idag

image66
mm snart e det jul igen, image67länktar alltid efter julen älskar den underbara stämningen.
Det är bara 87 dagar 16 min och 3 min kvar .image69
Ikea har redan börjat sälja sitt julrassel blir så sugen på att köpa allt speciellt en jätte stor juskrona som jag vill ha på min altan den e så snygg. Men ingen ide att samla på sig mer skit om man skall flytta snart.image68

Idag skall jag till bank nr 2, kallas negativa banken den jag skall till idag
de har ogillat allt vi har velat göra, vi skulle inte ha råd att bo här vi bor idag och ha två bilar och absolut inte när vi skulle få barn nr 2. Men det har gått utmärkt, inget oväntat har hänt.

Siitter här och hör på mina barn som bråkar så man kan bli stollig, jätte roligt att höra detta varje morgon, håret ställer sig åt alla tusen håll. Tänk om de bara kunde va sams!!!

Idag så blir det jobba igen efter banken känns juh sådär. Jobbar bara en massa kvällar så liv det har jag tyverr inte den kommande månaden, ev bokning av umgänge.


Här har ni en länk till en alldeles kanonsida som ni bara måste lägga in i era favoriter www.birthday.se
Ni kan gå in och kolla när vem som helst fyller år, rekomenderas starkt till er som glömmer allas födelsedagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0