Helgen har varit fruktansvärt lång

Denna helgen har varit oändligt lång jobbade min tredje på raken så nästa helg är helig för mig *L*
Idag ska jag ner till negativa banken, kommer säga nej till vårt husbygge men ger dem en chans först så får vi se sen då, finns bättre banker inne i stan. Just nu är jag inne i en fas då jag vill så mycket men det händer desto  mindre.
I eftermiddag så skall jag och min man iväg och kolla på huset vi vill bygga ska bli kul att uppleva det live så man vet vad man köper.
image54

Skall ta lite bilder när vi är dit dessa ritade blir inte alls samma sak.

 Nja om man skulle få på sig kläderna och få nått gjort, lite kaffe och sen tjurrus haha

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Lottis

Mmmmmmmm! Det såg snyggt ut ert blivande hus, även ritat. Måste vara kul o få bygga o få det som man vill.Lycka till på banken.
Kramisar från Lottis

2007-09-24 @ 23:40:49
URL: http://evalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0