Lite av varje blir till många trivsamma stunder!

Håller på att plocka och dolla lite här hemma, kaster det som borde ha kastats för länge sen men bråte brukar de flesta tyverr ha gott om =)

Så här fina blev mina underbara barn i sina kläder image60mamma älskar er!

Idag så skall jag försöka få arslet ur lådan och slipa sista väggen så man kan få det klart här någon gång har skåp som står i min hall och skriker åt mig att bli ihopmonteradd och uppsatta på väggen.
Blir en himla skilnad på mitt vardagsrum måste jag säga bild kommer här....
image61
Bild på färgen innan...image62
en klar förbättring. Känner bara nu att det vore skönt om hallen me hade varit klar hua men det får gå det med.

I morgon ska jag till banken igen får se vad denna banken har att säga om vårt hus, detta är vår sista chans att bygga där vi verkligen vill bo båda två. Men denna gången ska vi inte hoppas på något kommer då bara bli så besviken om det inte blir något. För en gångs skull så är min man mer övertygad om att det kommer att bli så hör än jag. Skönt att någon är possitiv.

Hade en som lagde min tvättmaskin här för ett tag sedan och det har funkat bra, men nu låter torktumlaren  istället så nu sitter jag och är irriterad för det. Låter som något lager, får väll ta hit någon igen som fixar detta.
Har tvättdagar nu när jag är ledig, det är tyverr inte så ofta. Skulle vilja ha mer tid med barnen, men hur skall man hinna allt??? Jobba heltid, va mamma på heltis, städa på heltid, tvätta, diska, sköta allt och hinna med barnen inte lätt men man får pussla.
Tur att min man går raka veckor på jobbet.

Han fyllde 25år i lördags och gissa vad jag gjorde då??? Jo jobbade som vanligt vad kul detta är. Men på kvällen så ställde barnvakterna upp så att vi fick en utekväll. Det tackar vi för, den lilla egentid man får är värd sin vikt i guld.
Michaels blommorimage63

Håller på att välja ut färger till barnens rum men det är verkligen inte lätt, har kollat på lite nya möbler till dem på ikea så en varsin sådan här bokhylla skall de få
image64
och ett varsitt sånt här skrivbord fast i vitt..
image65
men de var slut så man får vänta.

Väntar nu på att min mamma ska ringa men hon har väll fastnat i våra bästa år hehe allt är som vanligt dag in och dag ut.

Nu till annat kramizzzzz

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Halloj!
Åh vad era barn är söta!!!
Vilken förändring en ny färg gör. Soffbordet var så snyggt. Me like!!!
Jag vill också göra om hemma men är rätt nöjd i och för sig men jag älskar att måla och pyssla.
Ha det bra.
Kram

2007-09-26 @ 17:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0