Manikyr, frissor och skor

Är så tokigt sugen på en ny manikyr, vet att det inte funkar med mitt jobb men vill ändå!!!

 image105


Men tror att lite färg är på väg in nu, mycket toner i lila, men lila och grått ihop på kläder kan vara himla snyggt.
image106Frächa och fräcka skor.. 699:- Halens finns även i svart för de som är rädda för lite färg.


Tyverr så hänger inte min garderob med i modesvängarna utan denn fylls av det jag gillar.
H klagar alltid på mig för att jag inte har kommit in på den linjen med tunikor och leggings,
image107 
men känner mig halvnaken och så ser man gravid ut iaf jag haha kommer att använda det när modet är på väg ut som vanligt.

Gillar Victorias frissa, men sprider sig fort och snart har varenda kotte sprungit salong och ser sån ut
image108
Mary-Kate  Olsen´s frissyr med romantisk och söt
image109





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0