Minuter blir timmar, timmar blir dagar, dagar blir månader, månader blir år, och när åren gått så är det time att gå vidare

Nu har mina minuter gått och jag har fått komma hem, så underbart så.
Ska försöka att va ledig undeer helgen och bara må. Har jobbat tre helger på raken så nu får det va nog.

Tror min man vill att jag ska komma in och lägga mig nu men blev fast här på min blogg, har fastnat här nu, får väll se om man tar sig in på bloggtoppen någon gång om inte annars så gör jag en egen topp haha.

Har fjärilar i magen nu vill så gärna ha det huset, kommer bli knäckt om vi inte får bygga. Men den som lever får se.

Nu tror jag att jag tar natten ni med kanske kramiz
image78
my favorite moment in my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0