Sjukt och eländigt men lever det gör jag.

Fredag idag skönt det att veckan går mot sitt slut någon gång, har åkt på en förkyldning så jag är lagom sur, har ingen lust ska jobba hela helgen så har inte tid att vaar sjuk. Men jag överlever ett par timmar på jobbet, idag så ska jag ta ut mormor på ikea, hon ville dit och kolla, har inget körkort så hon tar sig inte dit. Annars så händer det nog inte mycket idag förutom att jag ska gå och lägga mig ultratidigt så man blir utvilad.
image53
Igår så fick jag kärleksbrev från chefen, ta dig i rava stod det jag e varslad det känns så kul. Men nu har jag möjligheten att försöka göra något annat. Ska se vad ams säger i början av nästa månad.

Nej nu ska jag gå ner å dricka lite te och bota min förkyldning
image52

Kommentarer
Postat av: Lottis

Ja se dessa baciller. Har fått en släng av dom jag oxå.
Tråkigt med jobbet. Hoppas du får nåt du känner att du verkligen vill göra.
Krya på dig o sov så gott o ha en bra lördag.
Kramisar

2007-09-15 @ 01:22:52
URL: http://evalotta.blogg.se/
Postat av: terez

kan du inte dela med dig lite av de där bacillerna!!! orkar inte jobba mer!!!
allt bra med dig annars? hur blev det med renoveringen kanon snyggt kan jag tänka mig får komma på kaffe någondag och kolla hehe..
kram kram

2007-09-19 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0