Can i have it like this?

I helgen har det varit mycket, har jobbat, plockat i huset, anlagt rabatter, druckit en öl, tagit hand om min son som nästan slog ut sina tänder dramatiskt och otäckt. Har varit iväg te tandläkaren med honom idag men allt såg ok ut lite blå under läppen och uppskrapad, men huvudsaken var att tänderna satt fast och inte var trasiga. En mammas hjärta är så skört gör ont i mig, fan skulle ha blivit född bläckfisk så man kunde va med överallt.

Idag så ska jag till min frissa kl 14 guuuud så underbart, hoppas att hon vågar blondera denna gången och inte slinga vill bli platina blond nu!image265Can i have it like this?



Nu H är det inte många dagar kvar förräns du ska klämma ut babyn sen ska vi speed banta inför bikinisäsongen, och allt. Ska försöka övertala mig själv att gå in och tattuera mig fan va ont det jag e så scarry rädd för, helt hopplös är jag vågar föda barn men inte tattuera mig hö :P

Underbart det är bara 2½ månad kvar så går jag på semester länktar sååå ska ligga i min bikini i solen hela sommaren, ska sparka igång min man att bygga mitt soldäck. Stripp and get burned.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska Gwen Stefani!

2008-04-28 @ 12:28:43
URL: http://doden.blogg.se
Postat av: jenny

fin blogg!

2008-04-28 @ 12:32:38
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0