***

How does it feel in my arms?
Do you want it? Do you need it? Can you feel it? Tell me.
How does it feel in my arms?
I've only ever dreamt of this.
Got a feeling this is something strong. All I wanna do is move on.
No more wondering where I belong. So never go away.
Cause you and I are guilty pleasure, no one else has ever known.

Feels like it is now or never. Don't want to be alone.



Gud va dunderhärligt en hel ledig dag, har jobbat fem hårda dagar på raken så e en aningen mör just nu.
Tack för fikat i går Titti, och kul att du hakade på Tias.
Ser fram emot fredag då jag ska å fika hos L och lilla A ska med en stoor kram ska de få =)

Får se vad som händer under helgen kul att se att raggarbilarna börjar rulla ut nu, känns att man går mot sommartider....
Gud som haver raggarn kär
snälla ge mig en cheva belair
vart jag mig i världen vänder
lovar jag att göra svarta ränder
volvo kommer volvo går
men jänkarna består...


Livet ä som en burk bruna bönor, ju mer man stoppar i sig ju mer skit blir dä!!!!!!
eller????

Trevligt med kaffe å en pratais idag H, inte så ofta nu men å andra sidan har man ju lite mer att prata om när det är lite längre mellan kopparna.

Nej nu ska jag å barnen dra ut å kolla om de börjat flytta ur vårt hus än Kram





Kommentarer
Postat av: hanna

Ah hon vann ju med :)

2008-04-02 @ 18:02:11
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0