^¨^¨^

Ja då ska man ta en snöskur till da, är inte så stormförtjust men ska jobba helgen så ni andra kan få ha lite snö hehe. Har sovit som en gudinna i natt vaknade åtta och var helt utvilad och pigg, och det bästa var att resten av familjen sov än så man kunde smyga sig ner och dricka kaffe, planera in lite till nya huset som ska inhandlas under veckan, bara 9 dagar kvar idag!!!

Igår hade jag och L kafferep hemma hos mig, så skönt att vi har styrt upp detta och träffas lite mer, har saknar dig gumman du har alltid varit som min tvilling.. vi var oskiljaktiga under tonåren, hör av mig gumms när jag och familjen kommit in i huset.

Igår fixade jag flyttning av min hemtelefon, frågade vad som e fel men det kunde dom inte se och om det inte gick att ringa sen när vi kopplat in telen i huset så skulle vi ringa Felia (Telia) igen hehe

Idag så har min darling packat en massa och skulle fortsätta sen under dagen skåpen e väll tomma när jag kommer hem från jobbet, så står jag där utan nått han e så rolig resonerar som såhär att det inte han använder behövs inte innan vi kommer in i huset, jo men visst detta löser vi äta på papptalrikar typ haha. Go han bara vill väl.

Mina älsklingar har fått ett omtag av sin slänga förkyldning så tråkigt, men vad göra?
Min familj ska på 70års kalas och jag ska å jobba nu så ni får ha en trevlig helg kram.

Kommentarer
Postat av: L

har saknat dig med gumman har alltid varit som en tvilling syrra för mig kommer alltid vara. Nu ska vi fortsätta så här med inte en gång per år utan massa kaffe koppar och grillning här fram över lycka till med flytten. Kramar

2008-04-14 @ 00:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0