:P

Sex dagar kvar nu bara...

Så nu går jag och trampar och trampar skönt att man ska till jobbet sen och glömma väntan ett slag. Jag och mina barn har varit iväg nu på morgonen och köpt dem skor så nu får deras fötter växa igen hehe, alltid samma visa köpa nya skor efter vintern för då är fjolårets typ 2 size för små.

Igår så var jag och LOVE in till Monica och köpte oss ny tvättmaskin och torktumlare, guuud så skönt älskar ny elektronik, och plusset är ju att mormor får den som finns i  huset för den är typ ny så hon kan tvätta igen, kollade även ut övriga nya vitvaror till huset så kan jag få flytta nu eller med en gång??? Hade varit bra att få flytta under helgen men vi får väll säkert nyckeln på måndag med våran tur. Köpte lite mattor och rassel igår, för det har jag juh redan inte för mycket av :P
Jag och barnen packade gärnet igår så deras rum känns verry empty, slappa att städa i uppsjön av leksaker igår och det var ett stort +.

Nope nu ska jag å barnen pilla i oss lite käk puss å kram



Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas flytten går bra så höres vi när ni kommit i ordning för då vill ja komma ut och kolla på nya lyan. kramar

2008-04-17 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0