"Sunshine"

Fyra dagar kvar till flytt, nu känns det som om dagarna flyter på...Var nog bra att jobba så tiden går.

Idag har jag hunnit med en massa känns det som packat en del och plockat i hop yttligare lite saker, så det är inte mycket mer man kan göra innan flytten, i morgon ska jag och LOVE ta ett ryck ute och röja ihop barnens alla leksaker för det finns det en del både ute, i lekstugan och i förrådet.  Så ni som känner er träffade förlåt men har inte mycket tid till övers så jag kanske kommer att vara lite anonym här framöver. Men ta det hela med en nypa salt att när jag väl är inne å klar så har jag en massa tid sen.

Jobbar kvällen med Susy idag och det är skönt, härjas lite då och då eller så bara är vi och jobbar utan att behöva säga ett endaste ord! Altt är lätt å går fort gillar när saker å ting flyter på.

Fortsatt trevlig vecka för nu hör ni inget av mig förräns nästa fredag förhoppningsvis Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0