Välj nummer och lämna din kommentar hos mig!

Välj nummer och lämna din kommentar hos mig!

1. Om du vill va tillsammans med mig...
2. Om du vill ha mig som vän...
3. om du vill mysa med mig...
4. Om du vill kyssa mig....
5. Om du tycker jag är snygg...
6. Om du vill ha mig i säng...
7. Om du vill hångla med mig..
8. Om du vill gå på dejt med mig...
9. Om du vill sova hos mig....
10. Om du vill krama mig..
11. Om du älskar mig..
12. om jag e sexig..
13. Om du vill att jag ska sova över hos dig...
14. Om jag är snygg...
15. om du e stört kär i mig..
16. om du vill ha c6 med mig
17. om du vill ha mig i sängen...
18. om du tycker om mig....
19. om du vill ha min msn..
20. om du tycker jag e gullig.....
21. om du tycker jag är söt...
22. om du vill hålla min hand....
23. om du vill gosa med mig.....
24. om du vill ta på mig..
25. om du vill ha mig som flickvän...
26. om du vill duscha med mig..
27. om du vill slita av mig kläderna å börja grovhångla..
28. om du vill bada med mig.. naken..
29. eget förslag... ;P
30. allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0