Morgon i palatset

Åhh trött idag skulle gärna ha sovit typ åtminstonde till klockan 10 men nej da kl 5 gick Prinsen upp med tuppen så jag fick lov att följa med. Nyss käkat frukost tillsammans, en snabb sådan då Prinsen högst kan sitta stilla i 5 min, uha stressiga mornar oftast, ska bli skönt när Prinsen är i Prinsessans ålder hon är lugn och sköter sig själv, medans han är som ett stormande hav med orkanvindar. Ibland så är man robbot mamma bara predikar om samma tjafs dag ut och dag in, tråkigt att ingen lyssnar ändå dock. Idag så ska jag bara vara hemma och mest göra ingenting, låter bra i alla fall :D Skönt att Yster har kommit hem igen har saknat henne en massa. Hade varit helt ok semester, barnen fick paket när de kom hem hade köpt dem ett varsit halsband. Fortfarande svårt att bestämma namn till katterna ,jag gillar udda namn och lite svårare så jag funderar på Chelsy på tjejen men LOVE vill att grabben ska heta Eddie och det passar inte ihop... Får fundera lite till namnförslag somm passar i hop med Chelsy är välkomna.



Soffan och kaffe en stund

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej hoppas allt är bra med er och att ni trivs i nya huset. Vilka små sötingar ni har skaffat då:)kram cissi

2008-08-18 @ 09:18:48
Postat av: Tess

Chelsy och Cesar kanske??

Lycka till med namn, det är skitsvårt!!



Ha en fortsatt bra dag :)

2008-08-18 @ 14:28:49
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0