Nu e jag mig själv igen :D

Idag har jag bytt ut mitt utseende på bloggen, kändes inte som jag med allt det blåa, men har sparat den om jag vill byta tillbaka. Idag har regnet öst ner typ hela dagen, men mej har det inte gjort ett dugg då jag har städat nästan hela huset och tvättat bort allt, det enda som är kvar att göra är stryktvätten, men den smiter jag från idag XD. Ska packa barnens väskor som ska till dagis i morgon, deras sommarlov är slut och min semester är slut! Det har varit konstigt tomt utan LOVE idag, vi har ju skruttat runt tillsammans i fyra veckor. Men skönt att få lite ordning på vardagen, känns mer ordentligt med mat tider och sov tider. Denna sången passar idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0