Te mot rivjärn

Eftermiddagsblogg får det bli idag då jag låg länge och drog mig idag, vaknade med halsont..Barnen har börjart på dagis så vet ju vart det kommer ifrån. Dricker en kopp svartvinbärs te med lite honung i ska vi se om det blir lite bättre, just nu har jag svalt ett rivjärn. LOVE var hygglig och städade upp lite här på fm, så i kvällingen så ska vi käka kina mat och se på film. Lediga helger tillsammans är verkligen livet, man har tid med huset, barnen och vännerna. Hade haft min mobil avslagen under veckan så jag fick lite skäll igår då jag hade ett antal missade samtal och sms, som jag missat sorry men jag har jobbat mycket under veckan så har inte haft tankarna på att den varit död :S
Min älskade syster åkte till Grekland i natt med sin sambo, hoppas att resan blir trevlig ska kolla kissen åt dig medans du e borta. Har suttit och spånat lite i mina inredningstidningar guud va myckeunderbart det finns som man kan göra. Har hittat ett dyrt och jätte fint tyg som jag vill ha som gardin så jag ska smöra för mami så hon syr åt mig, har ritat upp den hur den ska se ut så får ta en sväng till stan någon dag och inhandla. LOVE har tagit med sig barnen och sin papi in till stan och handlar färg till barnens stuga och svärfar köpte sig en ny gräsklippare till sommarstugan, så jag ska pyssla lite med tvätten medans jag har en stund över. Mys mycket och krama varandra under helgen <3


Kommentarer
Postat av: Kimssan

Hej!! Nä skulle aldrig låta han knäcka meii,iaf inte psykiskt.. Men ibland blir man bara bra trött på han alltså!! Som igår.. :P

Joo d tycker ja me skulle vara riktigt kul faktiskt!! :D Hoppas helgen varit/är bra!! //Kramar!!

2008-08-09 @ 21:12:10
URL: http://tisaou.blogg.s
Postat av: Linda

hej gumman. Usch vad tråkigt det lät med halsont finns inge värre. Såg ditt mail om barnstolen igår vi tar den bestämde vi oss för så då vet du iaf. Får försöka träffas nån dag om du inte insjuknar ännu mer krya på dej kramizar

2008-08-10 @ 10:54:04
URL: http://lillan828.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0