Idag har ...

Idag har mina barn, en gå varandra på nerverna dag, bråkar och skriker oavbrutet så tankarna kommer ofta i mitt huvud som säger... Tur att man bara har två, viken ljudnivå skulle vi annars ha här hemma??? Men shit nu är de vänner där uppe igen i ett par minuter njuter av tystnaden. Kan förstå dem också så himla tråkigt väder blir ju typ innesittande hela dagarna men vad ska man göra? E såååå in i nordens inredningssugen så får nog ta och måla klart lilltoan idag så det blir gjort och sen så ska jag och LOVE sätta i hop nya badrumsmöbeln  vi köpte. Ska iväg och hämta en spegel till toaletten sen också, lite snidad vit fin fast ändå inte för mycket. Har en förkärlek för vita stora speglar, denna spegeln 
har tyverr hamnat i vårt gästrum då jag inte bestämt plats för den än....Antagligen blir den i sovrummet så småning om.


(bilden kommer från tidningen allt i hemmet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0