Drömmer vidare!

Jag och LOVE låg och småpratade i går innan vi skulle knoppa, pratade lite om jobb, LOVE skulle vilja bli säljare på heltid så småning om, och jag vill verkligen att han ska satsa på det helhjärtat om det verkligen är det han vill pyssla med. Själv så spinner jag vidare på min inredningsaffär, som jag då om det blir så kommer att öppnas ihop med min syster. Önskar att alla bitar skulle falla på plats snabbt och enkelt men vi har pratat mycket om det namn på butiken och inriktning med märken är solklar. Men sen funderar jag på ev en webb shop i början och om det flyter på öppnas det en riktig butik. Big smile på mina läppar just nu jag vill jag vill.... Drömmer vidare!

Kommentarer
Postat av: Tess

Drömmar är till för att förverkligas!!

Underbart det måste kännas att veta vad man verkligen vill....



Lycka till och hoppas att drömmen snart blir sann...



Duu..den spegeln förresten..vad fin den va, du har ju verkligen öga för snygga grejjer. :)



Kram

2008-08-19 @ 16:16:13
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hehe, jag bloggar juh! =) Fingrarna blöder hihi. God natt på dig gumman, vi höres imöra. Kram kram

2008-08-19 @ 21:42:51
URL: http://hannah83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0