Knappt tre timmar kvar

Nedräkning knappa tre timmar kvar tills jag ska gå på och jobba kvällen. En aningen boring då tiden innan kvällspasset blir mest dö tid... Tar väll och slänger in en tvätt. Till lönen så ska jag och LOVE in till stan och köpa barnen en helt ny uppsättning höst/vinterkläder de har växt på bra denna sommaren :P Sitter och väntar på att Polarn & Pyret ska släppa sina vinterkläder, jackor och termobyxor, nyfiken på årets färger. Jag hoppas ju på att den bruna ska komma igen, har varit kanon bra. Barnmodet som är nu är väldigt begränsat för oss som inte gillar retromodet, och jag är en av dem. Är en aningen allerigisk mot mörkgrön, marinblå, och orange så gissa om min son snart får gå naken :D Allt går i dessa färger och är mönstrat hua, hoppas snart trenden vänder. Nu ska jag och barnen ta och äta lunch. Hoppas att ni får en underbar dag mina goa läsare tack för alla kommentarer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0