Min helg VS din helg

Regnet bara öser ner, så under helgen har det inte blivit något pysslande i trädgården som jag och LOVE hade hoppats på, men en hel del inne har blivit gjort. Nu på em så fick vi barnvakt så vi åkte iväg och handlade en varsin ny garderob till barnen, fanns en hel del snajsigt nu, hoppas att retrotrenden dör ut snart! Och så passade vi på att storhandla mat, för dagshandling är inte ett endaste dugg kul med småbarn.  Köpte oss ett sälskaps spel GENI så jag ska bli geni i kväll hihi. Det tråkiga var att Prinsen som har varit hos farmor när vi var och handlade var sjuk och hade feber när vi kom tillbax  så snälla farmor tog honom i natt så att vi slipper ta ut vård av sjukt barn. Vi höres i morgon ska ta natten nu så jag e pigg till morgonen Kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0