Clean up day

The big clean up day, har redan dragit igång med min fredags städning inte så mycket att ta hand om idag och det är skönt har varit ledig mycket under veckan så har plockat medans det funnits tid. Igår när jag och LOVE slutat jobbet käkade vi middag med barnen och sen åkte vi till granngården köpte leksaker till kissarna, dåligt utbud för katter måste jag dock säga. Sen åkte vi till bergvik och köpte Prinsen ett par nya skor, så nu är han stolt och ska på promenad hela tiden :D Litet besök i leksaksbutiken så en bilxten Mcqueen, och en brats till barnen. Sen var jag in på PO.P å hela vinterkläders kollektionen hängde där ahhhh vill ha, eller ska ha!!! Har bara inte bestämt än om Prinsen ska ha den ford blåa och svarta eller cola röda och svarta. Det var lika läckra båda två, Prinsessan får ju röd och svart så ska tänka på vad Prinsen ska få bära för färg i höst/vinter.
 
Även inhandlat mig en ny pocket på Ica Maxi 55:-
Hoppas att denna verkligen var lika bra som den förra jag läste...
Sen på kvällskvisten fick vi besök, så det blev kaffe och smörgås, medans vi satt och kollade på blixarna ute.
Riktigt mysigt hade vi.


Nu dusch, ochfix sen klä barenen ska köra syter in till stan för hon ska jobba idag. Sen när mami slutar så ska vi åka på invigningen av EM, see ya i kvällingen Kramiz


Kommentarer
Postat av: fie

Ledig i helgen??

Hoppas du får en bra dag =)

2008-08-22 @ 10:24:56
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0