:D

Sitter på jobbet rätt lungt och skönt idag, så i kväll ska jag och sussie kolla på dansbandskampen och mysa lite med de boende. Julbordet i torsdags var toppen, synd bara att yster skulle upp och jobba på fredag morgon, förra året var vi nog rundast under fötterna medans i år höll vi oss på mattan :D  Tíll veckan ska jag ringa frissan och se om hon kan ta mig innan jul så man kan få se nått så där ut. Färgen blir nogot liknade lulu carters
Vad har mina underbara vänner för sig under helgen da? Kramitzzzzar

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag jobbar..här ska oxå kollas på dansbandskampen.

Jag tror vi har fått vår dos av kräksjukan!! Här ska lokalerna saneras på måndag inna nya boende kommer..snacka om epedemi!!

Hoppas du mår mycket bättre och att allt ordnar sig med huset..



Tänker på dig sweetie



Kram

2008-12-13 @ 19:42:26
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: mia

Hej vännen! Inte kul när man ska grubbla en massa... obbigt när det är så stora saker som ett hus...

Frissan är ju inte så stor förändring som jag tänkt mig vet inte varför de alldrig kan lyckas få till vad jag önskar.

Vi skulle åka till gbg i morgon så här sitter jag och är j-ligt bitter för Julia har åkt på magsjukan.:(



Hoppas ni får en bra helg trots ont i öra.

Kram

2008-12-13 @ 23:16:02
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0