Lång vecka

Lång vecka suck i morgon är det fjärde morgonen på en vecka och en ska vara utlånad till en annan avdelning så vi får inte vara fyra i morgon heller. Och nu har jag bytt helg lag så det känns inte så frestande roligt att gå dit men vad gör man inte för pengar. I helgen ska jag försöka att röja undan lite här hemma håller på att sälja av en hel del på tradera, man måste ju tydligen lära sig att inte spara på allt, hihi lite lik mamma och morfar där. Men när man väl kastat så är det som en drog blir beroende av att tömma skåpen. Mycket barnkläder har åkt iväg på tradera också sålde Alicia´s förra nyårsklänning den var ändå för liten så nu kunde någon anna få nytta av den. Hon vill nog inte ha den när hon får egna små godingar. Sista dagen på hennes gymnastik, fick diplom min älskade lilla gumma. Man kan ju inte bli annat än stolt.
 
I tisdags kom nya soffan ååååå den är så fin, måste ta kort å visa er, men gissa om mitt vardagsrum krymte till size mini, men det gör inget. Den 11:e är det åter igen dax för firma fest, julbord på munken, Så kommer man till det roliga vad ska man ta på sig bäst att börja leta efter något nu. I morgon uppdaterar jag om besiktningen nu tar jag kvällen natti och kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Anne

Stackare med massa jobb i helgen,och dessutom personalbrist :(Vilka söta barn du har :)Ha en bra helg,kram

2008-12-05 @ 11:35:53
URL: http://metrobloggen.se/annehafker
Postat av: mia

hej vännen! 5 VECKOR !!!! då dör jag är så rastlös av att bara bära på barn så jag blir tokig...jobbar du på sjukhuset??? fick för mig att min mamma ska till munken då också med jobbet. Jag jobbar helg också ska bli ganska skönt o komma väg lite.

kram

2008-12-05 @ 14:17:31
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: mia

hur gick de med anticimex förresten???

2008-12-05 @ 14:18:28
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: fie

kul att du är tillbaka =)

2008-12-06 @ 10:26:55
URL: http://fie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0