Andras bekymer..men själv är jag nöjd

Hoppat runt lite på bloggar här verkar vara många som har kompis bekymmer, det enda goda rådet man egentilgen kan ta till sig är nog att omge sig med de människor som du älskar och älskar dig tillbaka, och inte duger bara för att de är ensamma eller ingen annan finns tillgänglig, sådana människor raderar jag i alla fall rätt fort ur mitt liv. Även de jag aldrig skulle lita på eller inte vet vart jag har tänker jag aldrig lägga ned mig på. Sen har man de som alltid finns där år ut och år in som aldrig skulle säga ett ont ord om en elle välja sida när man lämnat ett förhållande eller får barn,  jag har mina som alltid har den där speciella platsen L & A ni vet vilka ni är. L och jag var som  tvillingsystrar i högstadiet mycket tokigt blev det men det blev folk utav oss med haha. Och A vi har hittat på mycket tokigt vi med som sova bakom skoghalls kyrka en sommar natt tur att vi hade lite choklad så vi inte svalt ihjäl. Ni är dom enda som inte skulle vända mig ryggen om det skulle vara något. Och Titti och jag som hittat varandrandra för inte så länge sen men har samma smak och är på samma ställe i livet, uppskattar din humor den piggar upp, tack för det söta julkortet. Ska dra med mig Tias och dig på fika innan jul hade jag tänkt så schema vill jag veta. Och sen har jag tur som verkar ha funnit lite nya vänner som ska bli så kul att träffa Therese & Mia, kan ju hoppas på att vi någon gång kan ha friska barn så vi kan ta en fika i alla fall. Och bara vi får ordning på huset så ska jag ha en Wild mango visning, ser fram emot det, och hoppas då att kanske Mia kan bli med hit också. Nej nu ska jag inte babbla mer om det har mitt på det torra och är nöjd.

Sitter och bläddrar i leksaks kattalogerna som dimpit ned i postlådan vill ha något roligt att ge barnen på morgonen så att man kan ge dem resten sen efter maten och kalle anka, några bra förslag????
Idag ska jag passa på att plocka lite här hemma, Alicia är fortfarande dålig så det blir att vara hemma i morgon också. Mer uppdatering kommer senare ta hand om er och era vänner för det får ni igen. Kramizar

Kommentarer
Postat av: Lenkan

Du vet att jag aldrig skulle vända dig ryggen, du betyder mycket för mig även om vi inte ses ofta. Blev så glad av ditt inlägg, känner mig hedrad. Jag gick upp så tidigt för att jag inte hade nåt bättre för mig. Eller för att jag äter en massa Omega-3 och är pigg =) Ändå var Petra kvar till 3 inatt. Idag har jag simmat, du får jättegärna simma med mig nån gång, nu simmar jag ju helt ensam 3-4 dagar i veckan. Kram på dig!

2008-12-18 @ 14:13:52
URL: http://lenko.blogg.se/
Postat av: titti

hej gumman!

Tack för att DU finns! Jag trivs oerhört bra med dig , tycker att vi är lika på något sätt....

värderar samma saker, samma smak osv...

skulle vara väldig kul med en fika nåndag faktiskt! Jag ska på ett obligatoriskt möte i morgon 14-16 ( på ledig dag=piss) sen är jag ledig! lördag jobbar jag 7-14 men ska på jöback på kvällen. Söndag 7-11 ; därefter inget planerat,,,ska ev klä granen.

måndag 7-14 sen ingen ting plan vad jag vet,tisdag 7-11:30 sen ledig... ja och sen är det julafton ...får du till en fika där så vore det kul...men lycka till:P

jag kan inte komma på något tips till julklapp men jag kan berätta att jag varje jul köper mina sessor ett fint halsband som jag lägger i strumpan som de sen kan ha på sig på julafton. Presenterna från oss öppnar vi på kvällen när vi kommit hem från mormor...Ha det gött så hörs vi!

Puss o kram



2008-12-18 @ 15:28:57
URL: http://tittilundh.blogg.se/
Postat av: L

Va go du är gumman du betyder jätte mycket för mig skulle aldrig svika dig, vi träffas inte å mycket längre tyvärr men det är så skönt när vi väl träffas är det som vi såg i går. Mycket sjuka saker har vi varit med om ååå är j-ligt glad att det är dej jag fått dela dom minnena med haha får försöka ses nån dag nu när dina barn frisknat till och julen å nyår å allt är över kramar

2008-12-19 @ 23:18:45
URL: http://lillan828.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0