Är du mysig?

Är du mysig?
(x) du bär mjukiskläder minst 2 gånger i veckan (på loven och på kvällarna)
(x) du tycker joggingbyxor är skönare än jeans
(x) du tycker om att kramas
(x) du kramas minst en gång per dag
(x) du har en partner du ofta myser med


(x) du har blivit masserad
(x) du masserar andra
(x) du tycker om att ta en fika någon gång ibland
(x) du har sett någon utav filmerna: titanic, armageddon, love actually, a walk to remember
( ) du dansar oftare tryckare än vildare danser


(x) du tycker både om att dricka varmchoklad i backen och ligga och steka på stranden
( ) du brukar läsa en bra bok innan du går och lägger dig (ibland)
( ) du är en lugn person
( ) du hänger oftast vid bänkarna/sofforna på skolan

(x) kompis-middag är aldrig fel

(x) du tycker om att gå på promenader med kompisen
(x) du går på bio någon gång då och då
(x) i din säng finns många kuddar, kanske även ett gosedjur
(x) du tycker om små bebisar

(x) du föredrar lugnare cafén än mer högljudda

(x) du klär dig inte så ofta i skrikiga färger
(X) du höjer nästan aldrig rösten (haha, jag höjer ALLTID rösten)
(/) att ligga i soffan under ett täcke är det bästa du vet (bland det bästa jag vet ja)
(x) du har somnat på en lektion

( ) hoodtröjor och mjukisbyxor är din grej

( ) du kan vara utan smink / håret ofixat i skolan någon dag (typ varannan dag är jag det)
(x) du har gått på stan i joggingbyxor
(x) du föredrar finare restauranger framför mcdonalds/max



Jag fick 21 av 28 - Lite mysig är man väll ;Dimage239


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0