Årets...

 Secret 2007 års bästa händelser Secret 



 Tongue Out Årets bästa handelse: Husköpet såklart

 Tongue Out Årets mest uppskattade present: Mitt Tomas Sabo armband

 Tongue Out Årets snyggaste mode plagg: Ja får väll erkänna tunikan

 Tongue Out Årets bästa parfym doft: Håller mig kvar vid min Snow

 Tongue Out Årets låt: Leona Lewis- A moment like this

 Tongue Out Årets bilmodell: Ford Fiest ST (ska bli mitt nästa storköp)

 Tongue Out Årets tråkigaste: Att många av mina nära varit sjuka under året

 Tongue Out Årets vill ha pryl: System digitalkamera



Kommentarer
Postat av: Lenkan

"Årets bästa handelse: Husköpet såklart" Jaså?
Annars var bröllopet väldigt fint! :D

2008-01-09 @ 17:46:46
URL: http://lenko.blogg.se
Postat av: terez

Men du att ni gifte er då?? hus finns det ju flr av :P hopas allt e bra med du, kaffe på bergvik nån dag med hannah så vi får snacka skit om alla ägg???
Kram

2008-01-09 @ 22:01:02
Postat av: terez

sorry missa Lenkans inlägg där...

2008-01-09 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0