Dagens


Dagens humör: Ja helt ok!
Dagens borde: Stressa ner även om jag ska iväg å jobba...
Dagens frisyr: Plattat
Dagens klädsel: Svarta byxor svart linne och en vit kofta, avanserade grejer höhö
Dagens planer: Hinna med en massa innan helgen knackar på dörren.
Dagens materiella vill ha: Nja vet inte dagen har nyss börjat.
Dagens längtan: Är som vanligt efter pengar.
Dagens fundering: Hur ska denna dagen sluta, hoppas bättre än gårdagen.
Dagens beroende:  Kaffekannan och jag, det är VI!
Dagens tråkigaste: Stressa och inte hinna gå på promenad.
Dagens personer: Hannah och Michael
Dagens tidning: NWT jag sviker dig aldrig
Dagens låt: Enrique Iglesias- Tired of being sorry

Kommentarer
Postat av: alexandra

skulle också vilja ha ett jobb för att tjäna lite extra pengar, men jag har ju mitt studiebidrag på 1050 hahaha .. :D

2008-01-04 @ 11:52:22
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0