Det måste få vare

På mitt jobb är inte alla som de borde, men jag ser det så här jobbet är fan så mycket roligare när allt inte är riktigt 100 hehe.

sitter och väntar på min internpost men det verkade inte komma nått idag heller så hoppas att det kommer tills på fredag så jag får iväg allt som ska till min a-kassa vill ha lite kosing tack!

Möte stod det i kalendern på jobbet så det blir att jobba över idag förmodligen, fler timmar i timbanken bra att ha tydligen. Vill hellre ha pengar än en timbank, nån som e med mig där?

På fredag så ska Hannah å L-G få flytta in i sin nya lya komme att bli kanon bra ska dit å kolla läget under helgen ska bli kul.

Nu ska vi ta å väga in alla måste rusa kram kram


Kommentarer
Postat av: Lenkan

Det är bra, förutom att det är förkylt! Jag trivs på jobbet och vi har det bra tillsammans, men jag saknar dig!!! Har ingen aning om när vi kommer upp igen, kanske inte förrän slutet av mars. Vi får se!
Sköt om dig och din familj! Kram

2008-01-30 @ 10:42:53
URL: http://lenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0