Personliga listan 1

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gifte mig

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej hade faktiskt inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Inget fast jag skulle ha velat

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja en massa

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Dagen då jag och min älskling gifte oss. Och våra barns födelsedagar

8. Vad var din största framgång 2007?
Lyckades komma under 70 haha

9. Största misstaget?
Forsätter jobba åt hammarö kommun

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mmm mycket förkyldningar å 2 magsjukor blä

11. Bästa köpet?
Tv´n och min älskade dator

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Husköp

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja faktiskt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Timbaland- The way i are

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Som vanligt tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mer hand om mig själv

Sluta vara så in i helvete stressad, hur man nu gör???

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mammsen å pappsen

19. Blev du kär i år?
Jag var redan så kär som det går

20. Hur många one night stands?
Zero är gift

21. Favoritprogram på TV?
Ja efterlyst som vanligt

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, de som står med på min dödslista får skylla sig själva

23. Bästa boken du läste i år?
Noll läser inte böcker hur ska man ha tid till det

24. Största musikaliska upptäckten?
Inget

25. Något du önskade dig och fick?
En ny dator å juveler av min man

26. Något du önskade dig men inte fick?
Oändligt med pengar

27. Årets bästa film?
Vet inte sett en hel drös

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jobbade

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar och ett nytt jobb

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Tezzie hasar fortfarande efter modet, typ tunika kan man använda nu inte tidigare hehe

31. Vad fick dig att må bra?
Hannah som alltid ställer upp på mig

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag äter inte människor. Hehe great answer Lenkan håller med dig

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
A-kassan tror jag

34. Vem saknade du?
Lenkan & Henkan

35. De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte

36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Man kan inte få allt man vill ha

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
"A moment like this"

"Snodd från Lenkan"


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar fredag!

2008-01-04 @ 09:44:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Liiite tråkigt då allt ska bort också tycker jag....blir tomt!

2008-01-04 @ 09:53:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0