Personliga listan 2


1. När gick du upp idag?
Kl 07:01

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter är ju en flickas bästa vän xD

3. Senaste filmen du såg på bio?
Beck

4. Favorit-TV- program?
Desperate Housewifes & Efterlyst

5. Vad åt du till frukost?
Drack mig mätt på kaffe

6. Vad är ditt andranamn?
Madeleine

7. Din favoritmat?
Kina mat, och allt med grönsaker

8. Vilken mat gillar du inte?
Blodpudding och dallriga saker blä xD

9. Favoritchips?
Hm, är ingen stor fan av chips faktiskt.. Men sourcream (måste va Estrella)

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Har ingen för tillfället slukar allt

11. Vilken bil kör du?
Ford Mondeo 01

12. Favoritmacka?
Polarkraft den gula mmm,,,

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
"snobbig", "Kaxig", "otrevlig" & "Dryg" :p

14. Vilka är dina favoritkläder/ ditt favoritplagg?
Alla mina svarta byxor i never leave you!

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand

16. Favoritklädmärke?
Bryr mig inte om märken..

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Var som helst så länge jag är med någon jag trivs med..

18. Favorittid på dagen?
Förmiddag

19. Var är du född?
Karlstad

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey om jag måste se nån sport

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola (inget för dricka)

22. Fotboll eller ishockey?
Hockey

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Inget av de egentligen, mer lutar mer mot nattuggla..

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr. Ingen får pilla på mina fötter

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Mm men kan inte faktiskt inte berätta än.. Happy 4 you...

26. Vad ville du bli när du var liten?
Barandman haha vilket skämt

27. Bästa barndomsminnet?
Alla gånger jag var utomlands

28. Varit i Afrika?
Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej inte vad jag kommer på???

30. Varit med om en bilolycka?
Ja när jag var nyfödd

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
Fontana di trevi & Vedugnen

33. Favoritblommor?
Vita liljor och vita rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Lägger min röst på Max

35. Äger du en cykel?
Japp

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Mio eller Em

37. Läggdags?
Ja så tidigt som det går mina små juveler är väldigt pigga på morgonen

38. Vad lyssnar du till just nu?
Bosson *love*

39. Favoritfärg
Svart

40. Hur många tatueringar har du?
Inga ännu i alla fall.. Men ska bli


Kommentarer
Postat av: terez

Hej gumman!
vad fint du har fått det på din blogg, tänk om jag kunde vara lika ambitiös som du och H hehe..
ha en trevlig helg vännen!
Kram terez

2008-01-04 @ 19:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0